POLLUX VEGA

Wordplay is my foreplay.

graduation: dresses

Publicerad 2015-04-02 14:00:00 i GRADUATION,

(cupro, elise ryan, soft rebels, kiomi) 
 
Egentligen är det inte så mycket jag som är stressad över vad jag ska ha på mig på studenten, utan min mamma och mormor. Mormor tycker att jag ska vara helvit. Vit klänning, vita skor, vit kavaj, vit väska, vitt vitt vitt. Själv är jag inte så säker. Samtidigt är hon mer traditionell än vad jag är.
Så sent som igår pratade jag senast med min mormor, och hennes första fråga (efter långa utläggningar om hennes uttröttande förkylning) var: "Har du hittat studentklänning än?"
Ja, mormor, det har jag faktiskt! Idag beställde jag hem klänningarna överst. Den assymetriska och extremt minimalistiskt enkla är från Cupro och den andra lite sötare är från Elise Ryan
 
Den minimalistiska tänker jag mig med ett par boxiga klackar, enkla guld smycken och bangles, kanske min orangea Chloé väska...
Med den söta, bohemiska klänningen bär jag helst ett par ankleboots, finare smycken och tanaccessoarer, får lite mer festivalvibbar!
Och mössan såklart.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

M A Y A S A C H S

19, blond, sarkastiskt lagd och någotsånär cool. instagram: linnealits tumblr: polluxvega.tumblr.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela