POLLUX VEGA

Wordplay is my foreplay.

graduation: party

Publicerad 2015-04-03 12:55:00 i GRADUATION,

(source: pinterest)
 

Jag måste erkänna, som en av de äldsta i min kusinskara och med en kompisskara bestående av jämngamla, har jag inte upplevt speciellt många studenter. Min bästa väns student förra året var ca en av de roligaste fester jag varit på, och jag kommer knappt ihåg mina två äldre kusiners. Så i mitt eget planerande av min egen fest, är jag lite lost. 
Men efter en kopp kaffe (läs tre), och med hjälp av det kreativa underverket som är pinterest, så har jag nu funnit åtminstone en uns mer klarhet i hur jag vill ha det.
Planen för tillfället är att hyra en lokal nere vid vattnet, eftersom jag springer ut sent på eftermiddagen och inte är hemma förren ännu senare, och en lokal känns som det bästa eftersom det är neutral mark.
Dansgolv, charkuteri, lite presentöppning, alkohol och en lila Volkswagen, sen är vi hemma. 
 
Ja, jag tror det. 
Dessutom vägrar jag att ha en sån ful blå och gul tuta som alla andra har. Nej, min ska vara guldig och glittrig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

M A Y A S A C H S

19, blond, sarkastiskt lagd och någotsånär cool. instagram: linnealits tumblr: polluxvega.tumblr.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela