POLLUX VEGA

Wordplay is my foreplay.

28 may -15

Publicerad 2015-05-28 10:02:46 i WORDS,

 
Godermorgon. 
 
Efter en oväntat lugn och mysig morgon (lektionspasset bestod av att jag låg på en yoga matta och lyssnade lite halvt intresserat på alla opponenter), har jag nu förflyttat mig till kafeterian och de relativt sköna äggstolarna där. The Highwaymen spelas i mina lurar, ingenting som lite mysig rock-country för att starta din morgon. Stora bootcut jeans, en lång mörkblå sidenskjorta och en ännu större scarf är det jag gömmer mig i idag. Lager på lager passar mig ganska bra just nu: det är tråkigt väder och fortfarande rätt så kallt, vilket egentligen är störigt. Jag är 110% redo för bara ben just nu. Har ju tusen underbara sommarklänningar och kjolar och shorts och ah, sandaler. Ge mig sandaler. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

M A Y A S A C H S

19, blond, sarkastiskt lagd och någotsånär cool. instagram: linnealits tumblr: polluxvega.tumblr.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela